دلایل مستند برای خودکشی خفیف!

دلایل مستند برای خودکشی خفیف ! (طنز)

دلایل مستند برای خودکشی خفیف (سری دوم) - www.RadsMs.com

همین امروز تو راه مغازه بودم ، سرایدار مدرسه ۲تا سطل آشغال آورده

دقیقا (بغل)! سطل آشغال به اون بزرگی خالی کرد !

(سطل آشغال وسیله ایست برای ریختن زباله در اطراف آن) !

————-

طرف CASE کامپیوتر رو آورده میگه بیزحمت ویندوزش رو عوض کنین !

حالا آماده شده ، اومده میگه اونایی رو که عوض کردین رو بدین ببرم !

————

سایت دانلود و خبری درست کرده واسه خودش

میری میبینی بیشترین مطالبش مربوط به اس ام اس هستش !

(همشم کپی !)

————

ایرانسل اس ام اس داده

مشترک گرامی با شارژ ۲۳۴۵۳۲۲ ریال

دیگر برنده ۱۵۰۰۰ ریال اعتبار داخل شبکه شوید !

(به جان خودم اومده واسم )

————

به راننده تاکسی میگم سیگارتو خاموش کن به دودش حساسیت دارم

برمیگرده میگه جوونای سن تو کراک میکشن تو به دود سیگار حساسی !؟

————

دلایل مستند برای خودکشی خفیف ! (طنز)

دلایل مستند برای خودکشی خفیف (سری دوم) - www.RadsMs.com

 

همین امروز تو راه مغازه بودم ، سرایدار مدرسه ۲تا سطل آشغال آورده

دقیقا (بغل)! سطل آشغال به اون بزرگی خالی کرد !

(سطل آشغال وسیله ایست برای ریختن زباله در اطراف آن) !

————-

طرف CASE کامپیوتر رو آورده میگه بیزحمت ویندوزش رو عوض کنین !

حالا آماده شده ، اومده میگه اونایی رو که عوض کردین رو بدین ببرم !

————

سایت دانلود و خبری درست کرده واسه خودش

میری میبینی بیشترین مطالبش مربوط به اس ام اس هستش !

(همشم کپی !)

————

ایرانسل اس ام اس داده

مشترک گرامی با شارژ ۲۳۴۵۳۲۲ ریال

دیگر برنده ۱۵۰۰۰ ریال اعتبار داخل شبکه شوید !

(به جان خودم اومده واسم )

————

به راننده تاکسی میگم سیگارتو خاموش کن به دودش حساسیت دارم

برمیگرده میگه جوونای سن تو کراک میکشن تو به دود سیگار حساسی !؟

————

آخر نفهمیدیم کارت شارژی که ۵۲۰۰ میخریم و ۴۹۰۰ شارژ میکنه

چرا بهش میگن پنج تومنی !؟

————

شماره گذاشتیم تو سایت نوشتیم “اس ام اس بفرست”

طرف اس ام اس میفرسته با متن ” SMS ” !!!

————

طرف زنگ زده به موبایلم میگه ببخشید منزل آقای کریمی !؟

گفتم نه اینجا اداره ست !

————

پسر دائیم ماشین خریده به جا اینکه شیرینی بده اومدن خونه ما

قبلشم به مامانم گفته زنگ بزن بقیه رو دعوت کن من روم نمیشه !

(ایشون بزودی پدر میشن ، مبارک باشه !)

(امیدوارم این مطلبو نخونه ! حیثیتش رو بردم !)

————

شما هم حتما تاحالا به این نتیجه رسیدید که

وقتی که خوب زیر دوش خیس خوردید تلفن شما ۵-۶ بار زنگ میخوره !

————

هر روز تو دانشگاه میبینیم ۱۰۰ تا دختر مدرسه ای رو به صف کردن،

معلمشونم جلو ، آوردن بازدید از دانشگاه

مگه باغ وحشه اینا رو هر روز میارین بازدید !

————-

یارو وسط دانشگاه دستش تو دماغشه

۱ ساعت بهش زل زدم بلکه خجالت بکشه

برگشته به من میگه آقا مزاحم نشو کار دارم !

————-

قسمت علایق پروفایل ، یکی جلوش نوشته بود

“باز و بسته کردن در یخچال !! “

————-

اینم از مجلس ختم، با کفش رفتیم با دمپایی برگشتیم !

————-

یارو رو آوردن تو تلویزیون، زیر اسمش نوشته:

کارشناس مسائل یمن”

من موندم این بنده خدا تو این ۴۰ سال از چه راهی نون در میآورده !؟

————-

پارسال همت مضاعف رو فقط عزرائیل فهمید

امسال هم جهاد اقتصادی رو فقط ربع سکه !

————-

قبلاً برق میرفت بابامون فحش رو میکشید به اداره برق

الان برق میره خوشحال هم میشه !

————-

خانومه ناراحت توی تاکسی:

به فاصله چند روز هم شوهرم بهم خیانت کرد هم دوست پسرم !

————-

فدراسیون فوتبال فقط تو ۶ ماه، نیم میلیارد تومن

از فحاشی فوتبالیستها درآمد داشته !

یعنی به عبارتی قیمت فحش از قیمت طلا زده بالاتر !

————-

طرف رفته خواستگاری، دختره بهش گفته شهید مورد علاقه شما کیه !؟

————-

واسه دوست دخترت شارژ می فرستی، بعد میگه تو بزنگ !

————-

واسه داداشمون رفتیم خواستگاری

ننه جون طرف در اومده میگه ۲۰۱۲ تا سکه مهریه به نیت المپیک لندن !

————-

میگه به خدا راست میگم. طرف میگه نه، اگه راست میگی بگو به جون مامانم !

————-

یه عمر رفتیم سینما آخر نفهمیدیم دسته های صندلیش ماله خودمونه یا بغل دستیمون !

————-

ایران که هستیم توی سوپرمارکت دنبال جنس خارجی میگردیم

بعد خارج که میریم میافتیم دنبال جنس ایرانی !

————-

سریال ستایش زنه به شوهرش میگه:

باردارم! شوهره بجای اینکه بغلش کنه میره بیرون،

رو به بقاله داد میزنه هووووراااا

————-

طرف سوار اسب شده، عکسشو گذاشته فیس بوک، میگه اون بالاییه منم !

————-

تبلیغ پارک آبی نشون میدن یارو با شلوار لی

و پیراهن مردونه سر میخوره رو سرسره های پارک آبی !

————-

رفتم سوپرمارکت میگم آقا کرم کارامل دارین؟ میگه کرم فقط ساویز داریم !

————-

غار علیصدر به قندیلاش معروفه، اونوقت ملت میرن قندیلاشو میکنن یادگاری

میبرن با خودشون! یکی نیست بگه آخه با اون قندیل میخای چیکار کنی؟!!

————-

میری از خودپرداز پول بگیری، رمزتو میزنی پول بر میداری، بار دوم کارتو میذاری، رمز رو

اشتباه میزنی، یکی از پشت میگه: آقا رمزتو اشتباه زدیها !

————-

رفیقمون نشسته یه میزگرد به زبون آلمانی میبینه، میگم مگه میفهمی چی میگن؟ میگه

قیافه هاشونو که میبینم میفهمم در مورد چی حرف میزنن !

————-

سربازه اومده مقابل دبیرستان دخترونه کشیک بده مزاحمت ایجاد نشه، خودش چشمک

میزنه به ملت! خدا هم که فقط نشسته با ابی چای مینوشه !

————-
رفتیم باغمون، دیدم جا نیست برای خودمون که بشینیم!

————-

خبرنگار رفته تو یه روستا سوال میکنه با یارانه تون چیکار کردین؟ مرده میگه: قبض هامونو

پرداخت کردیم، چندتا قسط دادیم، شهریه دانشگاه دخترمو دادیم، یه تراکتور هم خریدیم!

تازه یه مقداری هم پس انداز کردیم !

————-

پسورد اینترنت وایرلسم رو عوض کردم، همسایمون زنگ زده میگه پسوردتو عوض کردی؟

میگم نه! میگه آخه قبلاً شماره موبایلت بود، الان هرچی میزنم کانکت نمیشم !

————-

رفتم شلوار جین بخرم، اولی رو پرو کردم یه کم تنگ بود. فروشنده گفت:

یه دوبار بپوشی جا باز می‌کنه! دومی رو پوشیدم یه کم گشاد بود.

فروشنده گفت: چیزی نیست یه دو بار آب بخوره تنگ میشه !

————-

میری آدامس اوربیت بخری ، بقاله به جای بقیه پول، بهت آدامس شیک میده !

————-

یه تی شرت خریدم کلی مارک نایک روشه بعد رو یقه‌ش نوشته تولیدی برادران عباس‌پور !

بعد از ۳-۴ ماه به طرف زنگ زدم، میگه: واااای چه جالب! همین الان داشتم شمارتو میگرفتم!

 ————

دوستم رفته یه پاک سیگار بخره

به فروشنده میگه از اونا بدین که روش عکس “ریه” نداره ،

فروشنده گفت چرا آخه فرقی نمیکنه ،

دوستم گفت آخه هی چشم میخوره به عکسش ، موقع سیگار کشیدن اذیت میشم !

————

یارو زنگ زده تلویزیون میگه : “حمل بر خودستایی نباشه، برنامه هاتون خیلی عالیه ! “

————

نمایندگی ایرانسل یه تابلو زده: شارژ ۲۰۰۰ تومانی فقط ۲۰۰۰ تومان !

————

پیرزنه با یه نایلون پُر آت آشغال اومد تو مغازه ، فکر کردم فقیره ، ۲۰۰ تومان بهش دادم

برگشت گفت : من فقیر نیستم !  من از خجالت سرخ شدم ، گفتم ببخشید

گفت عیبی نداره دادی دیگه ! این کیسه اینجا باشه من برم تا اینجا و بیام ، پولمم پس نداد !

————

با دوستم رفتیم خونه یکی از آشناهاش ،

دیدم سه مدل ساز گرون قیمت خریده گذاشته گوشه خونه ، میگم چه سبکی کار میکنی ؟

میگه همینجوری معمولی !  “دو” “ر” “می” “فا” سو” “لا” “سی” !

 ————

یه اغذیه فروشی نزدیک ما هست ، ساعت ۲:۳۰ – ۳ میبنده میره خونه نهار !

(کور شم اگه دروغ گفته باشم!)

————

طرف خودش رو زده به خواب ، وسط خواب خمیازه میگشه !

 ————

مجریه تو رادیو میگه بخشنده‌ترین آدمی که تو زندگیتون دیدین کیه؟ طرف زنگ زده میگه خدا !

————

هر صفحه ای باز میکنی میبینی هر چی دلش خواسته نوشته  ،

پائینش هم نوشته “دکتر علی شریعتی” !

 ————

یارو با کامیون اومده تو محوطه بیمارستان بوق میزنه،

حراست با بلندگو داد میزنه آقا اینجا بوق نزن! یارو دوتا بوق دیگه میزنه یعنی باشه!

بعد نیم ساعت برمیگرده میخواد بره بیرون،

دوتا بوق واسه حراستیه میزنه!! حراستیه با بلندگو میگه نوکرم!

————

شش ماه به دوستت مهربونی میکنی ، خوبی باهاش ، هر کاری میگه میکنی

که بفهمونی دوستش داری …

دو روز که اعصاب نداری ، میگه: حالا شناختمت !

———— 

با دوستم رفتیم طلبش رو از یکی بگیره ،

وقتی خواست پولش رو بگیره کلی تعارف کرد که باشه حالا ، عجله ای نیست ، قابل نداره و …

طرف هم گفت حالا که اینجوری میگی بیا این چک رو بگیر پول نقد رو لازم دارم ،

دوستم میگه نه دیگه اینجوری ! چک نده ! میخوای پول باشه پیشت ، فردا ازت میگیرم !

 ————

دوستم می‌پرسه فردا چرا تعطیله؟ میگم مبعثه… میگه مبعث کدوم امامه  !؟

————

طرف پاشده با کامیون اومده آزمون گواهینامه پایه یک شرکت کنه !

————

طرف با اسم مهسا جووون اومده تو یه فروم ، میگه :

من مشکل کامپیوتری دارم میشه کمکم کنید ؟

سی چهل نفر راهنماییش کردن کلی هم لایک گرفت !

مشکلش که حل شد گفت :  بچه ها … دمتون گرم !

اسمِ من عباسه ، نوکرم که مشکلمو حل کردین

اول با اسم خودم اومدم ، هیشکی جوابمو نداد

 ————

تو عروسی یکی میخواست یکی رو بلند کنه برقصونه،

طرف دوست نداشت برقصه؛ انقدر بهش گیر داد باید برقصی که آخرش دعوا شد!

————

یارو تو پروفایلش جلو ورزش نوشته: “حکم چهار نفره!”

————

الان ۵ ماه از تغییر ساعت رسمی گذشته ، هنوز وقتی ساعت میپرسن میگن قدیمه ؟ یا جدید !؟

————

 خاور با بار گوجه چپ کرده راننده داره دو دستی میرنه تو سر خودش

بعد ملت وایسادند از رو زمین مصرف گوجه یک سالشون رو جمع کنند

 ————

 تو کوچه ترقه زدند، پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد

دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی!

پیرزنه گفت: قربون قد و بالات مادر مواظب باش

————

طرف میخواد تو کنکور تقلب کنه زنگ میزنه دفتر مراجع استفتاء!

تو هم دلایلتو بنویس ببینیم چیه !

 

نظرات 27 + ارسال نظر
ایرج دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ http://eiraj.blogsky.com

سلام افتاب خانممممم
مرسی که دعوتم کردی
جالب بود
هرچی ارزوی خوبه مال توو

مرسی پس اومدی خیلی خوشحال شدم

ایرج دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://eiraj.blogsky.com

سلام افتاب جونم
خیلی خوشگل شده

خیلی خوشحالم ایرج که خوشت اومده میدونی که نظرت خیلی برام مهمه

ایرج دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ http://eiraj.blogsky.com

اره اومدممممممممم که خوشحالت کنم
وووووووووی

مرسی که اومدی خیلی خوشحال شدم

ملیکا دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://melijoojoo74.blogsky.com

سلام آفتاب وای چقدر باحال بود کلی خندیدم بازم از این پستا بذار
دمت گرم

سلام ملیکا جون خیلی خوشحالم که خوشت اومده چشم رو چشمم بازم از پستا میذارم

علیرضا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ http://www.darya55.blogfa.com

سلام افتاب جان مرسی از کامنتت
خیلی خوشحال شدم که اومدی
منم هر وقت اپ کردی میام یه سر بهت میزنم
ولی خبرم کن موفق باشی

سلام علیرضا خان خواهش میکنم چشم هروقت اپ کردم بهت خبر میدم شما هم هر اپ کردین خبر بدین خوشحال شدم

علیرضا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ق.ظ http://darya55.blogfa.com

سلام افتاب جان
نظر لطفته
وبلاگ شماهم بسیار زیبا ومطالب بسیار زیبایی
گذاشتی وخیلی هم اموزنده منم لینکت کردم موفق باشی گلم

مرسی علیرضا خان

داداش علیرضای نابغه سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ http://jade-eshgh.mihanblog.com

سلام آره بابا ایرانسل آخر جکه
خیلی خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم

سلام علیرضا خان من که شما رو لینک کردم

فاطیما سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ب.ظ http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

سلام دوستم
من که تازه اپ کردم!!!
دوست خوبم من که هر روز اپ نمیکنم!!!
هفته ای یا دو هفته ای یکبار اپ میکنم
ممنونم که بهم سر میزنی
با ارزوی بهترین ها برای شما دوست خوبم............

سلام باشه پس هر وقت اپ کردی خبرم کن

مقداد... سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://meghdadazizi.mihanblog.com/

سلام( به گرمی آفتاب...)
وبت قشنگه...
من لینکت کردم خوشحال میشم تو هم منو لینک کنی
راستی هر وقت آپ شدی خبرم کن ....

سلام مرسی که لینکم کردی با کمال میل لینکت میکنم خیلی خوشحالم کردی

###$××ما...سه تفنگدار××$### سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ب.ظ http://kholbaziema.blogfa.com

سلام گلم ممنون از حضور گرمت
ok ما لینکت کردیم
ولی رنگ فونتش که سیاهه رو سفید بهترین رنگ می تونه باشه
با سایزش مشکل نداری؟

سلام مرسی که لینکم کردی ولی رنگ فونتش زرده سخت میتونم ببینم

مهدیه سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://mhdh.blogsky.com

سلام عزیزم
دیدی بهت سر زدم گلم
وبلاگ قشنگی داری
موفق باشی

مرسی که بهمسرزدی خیلیخیلی خوشحال شدم

کامران سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ http://www.kamranarshad.blogfa.com

سلام ممنونم که بهم سر زدی وبلاگت عالیه گلم
ممنون که منو لینک کردی
منم تو رو لینک کردم با اسم وبت

سلام ممنون که بهم سرزدی خیلی خوشحال شدمهروقتکه اپ کردی خبرم بده

mehrmahi سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.mehrmahi89.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورتون


ایرانسل ه با حال بود...


با کمال افتخار لینک شدید

پیروز باشی

ممنون

رضا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:07 ب.ظ http://reza6603.blogfa.com

دست درست

مرسی که سر زدین

ماهی سیاه کوچولو سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:24 ب.ظ http://mahiesiahekocholo.blogfa.com/

سلام
مطالب وبلاگتون خیلی جالبه
ممنون که لینکم کردید
شما هم لینک شدید
موفق باشید

ایرج سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://eiraj.blogsky.com

سلام ابجی فاطیمام که اینجاسسسسستت الهیس قلبونش بشممممممممم

افتاب ابجی فاطیمایی اژ کنه نکنه ما همش هر روز میریم پیشش و براش مینویسیمم
هر روز بهش سر بزنننن
در مورد سوالت چشم راهنمایی میککنم
بوووس

چشم رو چشمم هر چی آقا ایرج بگن هر روز به فاطیما جون سر میزنم

ملیکا سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ http://melijoojoo74.blogsky.com

سلام آفتاب جون
اطاعت امر شد آپ کردم
منتظر حضور گرمت هستم

مرسی حتما بهت سر میزنم خیلی گلی

سامان چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ http://www.chertopert.blogfa.com

سلام.وبلاگ بسیار قشنگی داری.میخوام لینکت کنم با چه اسمی بلینکمت؟ راستی من عاشق اسم آفتابم.

سلام مرسی نظر لطفته میتونی میتونی با همون افتاب لینک کنی

مهرنوش چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://goookeloom.parsiblog.com

سلام عزیزم.مرسی بهم سر میزنی

خواهش میکنم عزیزم

نگین چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://dele-shishei.blogfa.com/

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
منتظرم

حنما میام عزیزم

سامان چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.chertopert.blogfa.com

سلام اگه توجه داشته باشی هم از پسرا بد میگم هم از دخترا پس دلگیر نشو.لینکت کردم بازم بیا خوشحال میشم

باشه بابا تسلیم

فاطیما چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.jade-ehsas.mihanblog.com

هیچ زمان دل به کسی نبند ......

چون این دنیا این قدر کوچک است که دو تا دل کنار هم جا نمیشه .....

ولی اگر دل بستی ...

هیچ وقت ازش جدا نشو چون این دنیا این قدر بزرگه ...

که دیگه پیداش نمیکنی

مرسی گلم

مریم چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://mrhonar.mihanblog.com/

سلااااااااااااااام دوست من

ممنونم از حضور و دعوتتون
حتما لینکتون میکنم
وب قشنگ و مفیدی دارین


قلمتون طلا
لحظه هاتون قشنگ

مرسی گلم خوشحالم کردی که اومدی

ایرج پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ http://eiraj.blogsky.com

http://eirajs.blogfa.com/
سلام افتاب این وبلاگ قدیمی منه که زیاد نمیرم
ولی بهش سر بزن کد اهنگ هم قدیم گذاشتم

باشه نیرم میبینم

dapper شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://dapper.javanblog.com

به خواهرم میگم رو برنجت مگس نشسته میگه بکشمش میگم پ نه پ واسش خورش بریز زشت برنج و خشک و خالی بخوره


به گارسن میگم تو سوپم مگس افتاده میگه مرده میگم نه دارع غرق میشه صدات کردم نجاتش بدی

رفتم آمپول بزنم دکتره میگه میخوای آمپول بزنی میگم پ نه پ آوردمشون آپ پر کنی تفنگ بازی کنیم

به من هم سری بزنید اگه میشه ها

حتما سر میزنم

سعید سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ http://eshghpak.blogfa.com

واقعا وبت قشنگ بود لینکت کردم لینکم کن عزیزم مرسی

ممنون آقا سعید حتما لینکت میکنم باکمال میل

نگین پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://dele-shishei.blogfa.com/


زندگــی چـیـسـت؟
زندگی آفتابی ست که می کند طلوع
زندگی راهی ست که میشود شروع
زندگی بادی ست که می کند عبور
زندگی کوهی ست که می کند غرور
زندگی رودی ست که می کند خروش
زندگی بلبلی ست که می کند سکوت
زندگی نم نم باران خوشی ست
زندگی سیل عظیم ناخوشی ست
زندگی شکوفه های نو بهار
زندگی مسافره یا تک سوار
زندگی با خودش سایه ی امیدُ داره
اما اَفسوس با خودش نا امیدیُ میاره
زندگی ترانه های بی اساس
زندگی عطر خوش سبزه و یاس
زندگی شروع یک راه غریب
زندگی سفر به یک راه عجیب
زندگی لحظه ی با تو بودنه
زندگی همیشه با تو موندنه
زندگی همیشه با ترس و هراس
زندگی همیشه جون سپردن و شکستنه
زندگی راز بزرگ خلقته
زندگی شعار بی تو بودنه
زندگی قلب یه دنیای بزرگ
زندگی برای من گسسته
زندگی هر چه دارد مال تو آری مال تو گر چه آشنایی و غریبی
ولی من به تنهایی و غم و غصه خودم دلخوشم فقط این مال منه از همه با وفاتره
زندگی مال تو.........

سلام دوست عزیزآپم خوشحال میشم بیای

مرسی ممنون که منو قابل دونستی حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد