پیام آفتاب

سلام به همگی من تازه این وبلگ رو ساختم البته یه چیزی بگم من تازه امروز یادگرفتم چه جوری وبلاگ میسازننمیدمنم بگم از کم کاری خودمه با مضرات جهان سوم بودنه خلاصه دوست دارم به وبلاگ من سر بزنید چیزای جالبی قراره بذارم در ضمن اسم وبلگ من آفتاب روی بندره نمیدونم چرا اینجوری شد یا بد نوشتم یا سیستم بد گرفته در هر صورت شرمنده

نظرات 2 + ارسال نظر
Milad دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ http://webmodern.blogsky.com

سلام آفتاب خانوم
وبلاگ تازه تاسیس تون مبارک باشه
اومیدوارم موفق باشین

البته منم نظر شما رو دارم
این که شاید ایرانی ها دیر از تکنولوژی باخبر میشن شاید واقعا به خاطر جهان سومی هست
ولی اگر یکم اطلاع رسانی کنن و استفاده درست در همه زمینه ها رو به همه یاد بدن فکر میکنم دیگه مشکلی پیش نمیاد
بگزریم

ببخشید زیاد حرف زدم
امیدوارم موفق باشین

راستی اگر به مشکلی بر خوردین یا کمکی میخواستین من شاید بتونم کمی ، کمک کنم

سلام میلاد خان ممنون از توجه تون ،دارم سعی میکنم خودم یه چیزایی بفهمم اگه مشکلی پیش اومد حتما مزاحمتون میشم در ضمن وبلگ خیلی کامل و جذابی دارین

سارا دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ http://aroosakebad.blogsky.com

امیدوارم موفق باشی
به بلاگ منم بیاااااااا
خوشحال می شم

مرسی سارا خانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد